Powiększ okno przeglądarki

#LEGO Adults Welcome

LEGO Adults Welcome

Promocja zestawów Lego dla dorosłych!

CEL KAMPANII

Myślicie, że najsłynniejsze klocki świata to zabawki tylko dla dzieci? Nic bardziej mylnego! Legendarna duńska firma troszczy się także o swoich starszych klientów, rozwijając specjalne zestawy z linii Lego® Adults Welcome.

Na zbudowanie tych modeli, stworzonych nawet z kilku tysięcy elementów, potrzeba kilku godzin – i nie jest to przypadek. Lego® nie tylko rozbudza wspomnienia z dzieciństwa, ale przede wszystkim relaksuje, pozwala się odstresować i tworzy niepowtarzalną okazję do spędzenia czasu razem.

Wspólnie postanowiliśmy przedstawić linię Adults Welcome społeczności internetowej i zainspirować widzów do podarowania zestawów Lego® w formie świątecznych prezentów.

Play
PRZEBIEG

Do udziału w kampanii zaprosiliśmy 8 internetowych twórców z zupełnie różnych światów – to m.in. związany z motoryzacją Wrapster, zapalony kibic Footroll, znana wszystkim wizażystkom Red Lipstick Monster czy sneakerowy freak – Instabaks. Do tego internetowe ekspertki od wnętrz – Nasze Poddasze i Jedyny Taki Domek, celebrujący roślinny tryb życia Barcelasz i dzieląca się swoim lifestyle’em Lisie Piekło.

Znając tematykę kanałów i styl życia twórców, marka Lego® przygotowała dla nich dedykowane upominki – zestawy Lego® Adults Welcome, które odpowiadały ich pasjom i zainteresowaniom.

Twórcy przygotowali dla marki obszerne relacje z budowania modeli w formie różnorodnych, angażujących formatów. Konstrukcje Lego® stały się elementem wystroju wnętrz, sposobem na nudę i długie oczekiwanie, a także okazją do tego, by porozmawiać z widzami o codziennym stresie i napięciu oraz sposobach na to, jak złapać oddech i zadbać o mindfullness.

Ponad 500
tys. odsłon

Ponad 80
tys. polubień

Ponad 4 tys.
komentarzy

WYNIKI

Dzięki naszej pomocy w ciągu zaledwie miesiąca zestawy Lego® pojawiły się łącznie w 17 lokowaniach na YouTube i Instagramie, notując grubo ponad pół miliona odsłon! Oto, jak wyglądały dokładne wyniki:

  • Stworzone formaty: 3 x YouTube | 6 x IG Post | 7 x IG Stories | 1 x FB Post
  • Łączna liczba odsłon: 537 530
  • Łączna liczba polubień: 81 018
  • Łączna liczba komentarzy: 4 145

Materiały przygotowane przez twórców szybko zdobyły sympatię i uznanie widzów, którzy wrócili do własnych wspomnień związanych z marką Lego® i chętnie dzielili się nimi w komentarzach. Budowane w ten sposób zaangażowanie było dodatkową stymulacją zasięgu organicznego, dzięki czemu cele ustalone na początku kampanii zostały zrealizowane z ponad 20% nadwyżką.

|Array|